slide show

tenerife nails

Lite ointressant kanske men här kommer naglarna som jag hade i teneriffa. tog inte med nåt nailart lack så det fick bli helfärgade naglar hela veckan. det orangea är från china glaze, orange knockout heter den och jag har bloggat om den flera gånger. den blåa är ny och är från nåt spanskt märke, väldigt bra är den iallafall och färgen är ursnygg.





så snyggt till mina bruna händer!



tagen med blixt



Lotta

Sv: Jaha, okej.. Men det är gryymt stor skillnad på kameran, det vet du va? :)

BELLZOR

oj dom blåa var gryyymt snygga!!

Jeja

Vad fina naglar !! :O

Felicia (foto & vardag)

sv: tack så mycket!

vilka fina nagellack, älskar det översta! :)

Twins

sv: Ja, visst är hon :)

Mamma till William och Wilma

Målande naglar är så snyggt..Gör det allt för sällan..

Sandra

SV: Visst är dom! :D

Meg

Sjukt cool färg på det första lacket!

den blåa färgen är awesome!



sv: aahaa okeej, vart finns de o köpa :D? kicks antar jag? hehe

emilia

cooolt vaahh va brun !:)

Emma

Åh china glaze är så bra och har så snygga färger, köpte 4 stycken här om dagen! :)

sarah

VARIFRÅN KÖPTE DU DEN ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: