slide show

TENERIFFA - 111102



Vamos a la playa, lalala..





centrum/playa de las americas





vi hade även en privat takterrass på hotellet, sjukt nice.













plankstek, lätt det godaste jag åt på hela veckan! såå himla god!
Lova

Sv: Tack så mycket! Vad fina bilder, hade du det bra i Tenneriffa?

Lova

Sv: Tack så mycket! Vad fina bilder, hade du det bra i Tenneriffa?

Cicci

Sv: tack så mycke! Jag beställde mina senaste snurror på nagelgiganten. Men de var inte alls lika bra som den första jag köpte. Kan tyvärr inte minnas vart jag beställde den. Men de som jag har nu duger helt klart. Ha det bra!

Sandra

så himla fina bilder :) blir sugen på en resa nu haha!



ja det är en grym låt.

M*

- NICE PICS!

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och vilka härliga bilder, nu vill jag också utomlands! :D

a'photography (y

svar: ja dom är mysiga :D

♫♪ Sandra T

åh vad härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: