slide show

power pink nails, steg-för-steg

Hoppas ni förstår min urusla förklaring, annars får ni ta hjälp av bilderna haha..















Monrou

SV: Tack tack, kika gärna i webshopen :D Kanske nått du kan önska dig i julklapp? ;)



http://monrou.tk

Robin

Hejsan.



Fin blogg :) Tycker du ska delta för möjligheten att bli Veckans blogg och länkas intill min header i EN HEL VECKA ! Vilken blogg det blir utses till helgen. Allt du behöver göra är att kommentera inlägget med "jag är med"

http://rrobin.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment



Lycka till,

kram.

Anonym

sv: ja as snygga! :)

MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

wow vilket jobb! snyggt blev det..

Mira. L

GUD VAD SNYGGA !!!!!



Sara - lackat

ser precis ut som ett par naglar jag gjort! :O :S

Alex♥

Riktigt snyggt! Älskar att fixa mina naglar och sånt. Det där ska jag testa någon gång.

Tack för tipset! :D

alicia

Coolt !;)

Elin

Jättesnyggt! Men vad ska man göra prickarna och strecken med? Ska man använda en liten pensel av något slag? Om man använder den som finns i nagellacket så blir det ju jätteklumpigt tänker jag. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: