slide show

POOL PARTY

Äntligen klar med svenskaprojektet, känns väldigt skönt! nu är det bara typ.. 10 andra prov och grejer kvar. här är lite bilder på mina naglar som jag målade igår iallafall, blev inspirerad av grymma lackat!

det rosa lacket heter pool party och färgen är riktigt snygg irl, bilderna gör som vanligt inte färgen rättvis utan det ser ut som det gör i flaskan och inte på naglarna så ni vet. någon frågade också vart man kan köpa china glaze och det finns lite överallt men eleven.se har störst utbud tror jag :)



Sara

Gud vad läckert!!



Haha, ja gör du det :)

MIRA

SÅ SNYGGA NAGLAR !

Ida

Snabb fråga! Ska fixa mina naglar och underar hur länge håller en gelé förlägning? vad håller längst? :)



BTW! Du gör dom snyggaste naglarna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: