slide show

nails of the week

Har målat massor med naglar under veckan som jag inte har lagt upp här än så här kommer lite bilder på de 2 senaste som blev lite halvt misslyckade men iallafall..



hade precis målat på topcoat (hade inte topcoat på bilden dock) och såklart så råkade jag komma åt dom så att det blev förstört..



så då målade jag om dom lite snabbt bara.



och igårkväll målade jag en ö med lite palmer för första gången. (har gjort det på tippar och på andra förut men aldrig på mina egna naglar) blev bara 2 naglar som blev okej så därför får ni inte se resten, hehe..

Sofia

haha antar att man inte kan vara bra på allt här i världen! ÄLSKAR dina naglar! :D

Sanna

Snygga naglar! :D

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) Och dina naglar blev ju jättefina =)

My Vestlund

Coola!

Becca

Vad duktig du är! Snygga naglar!



sv: Tack. De nya lacken är himmelska!

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- tack!



coola naglar :)

Jouline♡

Tack så mycket, vad fina naglar :)

kram!

Linda

Ja, det skulle nog vara awesome! :D

Patricia♡

Riktigt fint du:)

Anonym

jätte fina naglar!

LIENE

Tack så jätte mycket:D



Coola naglar!

Tea

Jättefina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: