slide show

as you wanted

Lite efter men här kommer en steg-för-steg guide till förra veckans naglar som ni önskade.. enjoy!

btw, ska nog fota med systemkameran nästa gång så det blir lite bättre bilder, av nån anledning så fotar jag alltid med min digitalkamera nu för tiden.. men ni ser ju iallafall även om kvaliten inte är den bästa.



1. börja med att måla hela nageln/tippen i en naturlig ljusrosa färg, det ska knappt synas.



2. gör ett snett vitt streck och låta det vita torka!



3. sen är det dags att göra en såkallad 'gradient effect' genom att dutta på färg med en makeup eller disk-svamp.



4. duttar på en lite mörkare färg också..



5. och en med lite skimmer i, syns inte så bra men det blev väldigt fint iallafall. galaxy heter färgen ifall nån undrar



6. gör streck med nail art lack/tandpetare. eyelinerpensel går också bra..



7. tillsist gjorde jag lite prickar och sen på med top coat när det torkat då som vanligt!



såhär såg det ut på naglarna! :)
ladymuffin

fina! :D

sv; javisst! :) Hoppas du haft en bra start på veckan! :)

Marika

SV: Ja! Inte fått hem den ännu men den borde komma i veckan:)

Nikaia

ja visst är den!

Malin

Sv: Ja, de är de verkligen. :)

Allt bra med dej då?



Lina

sv: okej tack för hjälpen! :D

Natalie E

Sv: Det lutar mot rosa! :D

sarah

det tycker jag oxå :)

OMGGGGG fan va snyggt det blev såå snyggtttt <3 älskar <3

du är så duktig !!

Lollita

Vad fina naglar! Vad duktig du är :D

Jag hoppas allt är bra med dig Puss och kram/Lollita

m y y s a n ♥

sv. dom är SJUKT bra!!!



mega fina naglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: