slide show

angry birds nails!







Målade nyss angry birds på mina naglar för första gången! like it? finns videos på youtube om ni vill veta hur man gör! :)
lovisa

haha fyyyyyy vad snygga!!! :D

sv: haha eller hur. så dålig.

E M M A

sv: hehe ja det är det :)

haft en bra tisdag? :D

lovisa

sv: du måste göra såna på mig :D

Michelle♥

SV: Tack för tipset! :)



Fina naglar ;)

emeliiens.blogg.se

sv : ja den är sjukt mysig :)



sååå coola naglar, va bland de snyggaste jag sett :D

Jane

Tack så mycket :-)

Ohh vad roligt nagelmotiv :-) Ser ut som att man måste ha tålamod!?

Paulin

gud va coolt! jag älskar att spela angry birds!

frida

Tack så mycket.

fräna naglar =)

Paulin

ja det är verkligen trist att konserten blev inställd och det blir ingen ny utan vi får bara pengarna tillbaka :/

Ale

Sv. HEHHEHEHEHE TYCKER OXÅ DET!

Jane

Ja just det...Man får inte stressa efter den målningen :-) haha...

johanna<3

snygga naglar:)

tack för du tittade in på min blogg<3

Linn

åhååååå, angry birds <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: