slide show

stylisten

Jag älskar sånahär dagar! är så glad över att jag följt min magkänsla för den har tagit mig hit..

idag sminkade jag som sagt min kompis, blev väl nöjd men får se vad det blir för betyg sen! efter lunchen gick jag, min modell och ett gäng från klassen till cubus för att prova kläder inför modevisningen. bl.a cubus, gina tricot och vila ska sponsra oss med kläder till modevisningen så ni kommer få se massor med fina kläder, skor, smycken mm där!

jag tänker inte avslöja vad jag valde för kläder osv till min modell än men hon blev jättesnygg! passade henne perfekt! så kul att gå in i en affär och ta allt man vill ha typ, haha! :D



ni som inte kommer på modevisningen kommer verkligen att missa nåt! hihi
Lovisa♥

sv: ohja! :D

tess

det låter jätteroligt =)

Ellenor

sv. dock så har de blivit grymt mycket ljusare nu när de håller på att torka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: