slide show

stekväder

Godmorgon bloggen! jag vaknade för 1 timme sen och har skickat iväg mail till 2 bloggare ang. våran modevisning, hoppas dom svarar snart bara.

dagens planer är iallafall att ligga ute i solen.. äntligen har värmen (och vädret) hittat tillbaks. såg att det skulle bli 23-24 grader nästa vecka och sol.. ska nog inviga mina snygga kilklackar som jag har väntat på att använda sen i vintras.. wihoo!



från h&m
n o s t a r i e l

ja,det var riktigt gott :D

E A P H O TO [foto & vardag]

SV: tack! :D

alexandra.

Re: Tack så mycket! Visst är hon söt allt :}

Hanna

sv: Tack så jätte mycket söta du! ♥ om du vill göra mig verkligen skit happy får du gärna rösta på mig här: http://fotobecka.blogg.se/2011/may/finalisterna.html#comment , tack så sjukt mycket om du gör det ! :)

Moa

Snygga skor!



sv: Åh vad nice :D så då vet du inte var du ska än`?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: