slide show

ovärd dag

Snacka om ovärd dag, jag har bara fixat hår och klippt modevisnings-biljetter idag haha.. vi fick typ långlunch så jag och en vän drog ner på stan, tänkte köpa ett linne på monki som jag har kollat på flera gånger.. tror att jag ska köpa den ändå! älskar modellen på den. men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa en smoothie kanske.. kramis!



bild från i vintras, efter en filminspelning hehe
Terese

sv; Åhja, det är sjukt skönt :D

Matildaz

grym header!

Jenny

sv; Ja visst är de!



Söt bild :)

EMMAS

jaa jag också :D

Linda

sv: den e läskig! Handlar om en liten pojke som är jagad av en demon så händer massa grejer

Emma

sv; Tack :)

Allt bra med dig idag?

Dessi!

Har kollat på alla kicks i hela stan å det rä helt slut =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: