slide show

outside

Jag har inte riktigt varit på blogghumör idag men hoppas att suget kommer tillbaks snart! fast det är väl ändå ingen som sitter inne och läser bloggar när det är så skönt ute?

jag har iallafall suttit ute hela dagen och njutit.. mina armar har typ värsta superpigmenten men i ansiktet har jag nästan inge färg alls.. skumt det där.

dagens outfit;





t-shirt - bikbok
bikini (syns knappt men den är rosa med söta volanger på) - cubus
shorts - h&m
julia

sv: tack :D vad gör du ?

aamaandaa :)

SV: Tack!♥

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Ja, den är grym!

julia ♥

Tack !

jennie§

Hahahhah , skönt att jag inte är ensam :)

vet inte hur många gånger jag har skrikit så dom vaknat xd (y)

Marika

Svar: JA det är så gott!

Linda

JAa, jag hatar ååååska! Det är det värsta som finns!

REBECCA SCHILLING

fin blogg

FREDRIKA PERSSON

fin blogg!

Sara

Bra tips med skärp i midjan! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Somrig outfit! :)

Lisa<3

Jätte fin tröjaa! :D



sv; ja! jag har liom varit helt förälskad i de röda as länge, men de andra är ju skit snygga det med.. men vi får se hur de blir ;)

vad har du gjort idag?

kram

Sara

Fin t-shirt :)

josefine

snygg tshirt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: