slide show

lång dag

Äntligen hemma! eller okej jag kom hem för nästan en timme sen men iallafall.. nu ska jag lägga ner massor tid på skolan, den lilla tiden som är kvar.. för jag är sååå nära MVG i engelska, svenska och samhäll och det känns bra som fan! vill verkligen ha det så nu ska jag få det också! nationella imorse gick.. sådär. tåget var sent så vi kom en kvart senare men vi fick komma in iallafall, det brukar man ju inte få?

efter utvecklingssamtalet käkade vi på stan, gick in på vila och där köpte jag en snygg, enkel t-shirt.. får visa den imorgon eller senare ikväll.



i måndags

Matilda

Sv: Aa eller hur! :) Vilken va din favorit disney?

SOFIA

Hoppas du haft en fin dag vännen? Önskar dig även en toppen kväll. KRAM

Anonym

var med och tävla om veckans blogg hos mig!! :)



http://viktoriasaci.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.htm

Kul när det går bra i skolan :) Kämpa på !!

Det gör jag med :D

Nathalie

jag tror du kommer fixa mvg:D

snygg tröja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: