slide show

25+

Blogg.se krånglade typ hela dagen igår (verkar inte funka helt nu heller för jag var tvungen att tidsinställa det här inlägget) så därför blev det typ inge updates men vem satt egentligen inne och läste bloggar igår när det var så sjukt härligt väder?

iallafall så har det varit runt 25 grader idag och det var verkligen u n d e r b a r t. på lunchen satt vi ute och bara njöt. på rasten gick vi och köpte glass och satte oss ute i solen såklart. efter skolan blev det en runda på stan med malin och jag fyndade 2 nagellack....igen. men det var extrapris på h&m så var tvungen att passa på. nu blir det duschen och sen ska jag visa upp dom! imorgon ska det tydligen bli ännu varmare och då blir shorts.. wihoo!





2 bilder på mina naglar som jag målade igår.. älskar färgen! ni kan väl ignorera att det är massa pads-rester på naglarna och att mina nagelband ser helt slitna ut..
petra ramstedt

har du provat punkt markera innan du aplicerar den ?:)

petra ramstedt

prova de :)

Ta en liten pensel o aplicera där du har lite finnar/är röd & sedan tar du den borsten som medföljer o aplicerar som vanligt :)

Nathalie

åh tack:D

snygga naglar!

Anna

sv: tack så mycket :D



hur är de?

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Visst är dom! :D

petra ramstedt

hoppas de funkar :D

Alinas Foto

sv: tack! :D

fina naglar!

Sofia

Snacka om sommrig färg, får en att tänka på blå laguner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: