slide show

110518

Hade nationella idag i matte a och det gick åt skogen, kommer seriöst inte få ett enda rätt.. skulle bli överlycklig om jag ens fick G på det här provet, har typ aldrig haft sån här ångest inför ett prov förut haha. hoppas det gick bättre för er andra som haft det idag? förutom det så har väl dagen varit okej, vi fick långlunch och drog ner på stan en snabbis, hittade inget speciellt...eller ja förutom nagellack men köpte inget.

efter lunchen fixade jag min kompis hår och sminkade henne, hon passade jättebra i frisyren som jag gjorde på henne.. glömde ta kort tyvärr men ska göra om det igen sen.



snygging
julia

svar: jo det är bara bra :)

EMMAS

ja eller hur :D

Sara

Söt bild :D

Elmina :)

Svar; jaa jag älskar VS :)

Ronja

svar; ah visst är den härlig:)

Allt bra?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: