slide show

110505

Hello bloggen! den här dagen har varit rätt så händelselös förutom på morgonen.. först så går tåget sönder när vi nästan är framme i västerås så satt fast i typ en timme sen kom ersättningsbussarna. varför händer det alltid mig? alla tåg jag är på är alltid sena typ.. det måste vara nån förbannelse över mig eller nåt haha.

när jag väl kommit fram till skolan så hade vi nån föreläsning om ekonomi som jag fick vara med på i 5 minuter typ, snygg kille som föreläste iallafall hihi. sen fick jag veta att jag fick MVG på en bokuppgift i engelska, det gjorde min dag så nu är det nästan säkert att jag får mvg i engelska. känns bra!

Sara

Så jobbigt när tågen är sena :/

Charlotte

haha eller hur =)



Ha det bäst

Lina

svar; ja, efter att ha lyssnat igenom den två ggr så dör man. :D

Enya♥

Sv; tack så mycket :D blir så glad !



fin header ! :) allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: