slide show

sucker för nagellack

Okej jag är nog liite smått beroende av nagellack.. nästan varje gång jag varit på stan så kommer jag hem med minst ett nytt nagellack.. men jag kan inte få nog! det finns ju så många fina färger och märken som jag vill prova på. jag är en sucker för nagellack, that's it..

de här nagellacken fick följa med mig hem igår:











nån favorit?

Isabelle

Sista nagellacket från Make up Store var grymt snyggt ;)

Amanda

mm :D

annsoh

jag med! :D

LadyUmbrella

SV. hahah, nee det tror inte jag heller. Fast catwalk kläder är sällan bekväma ;)



Vad gör du då? ^^

mariana

fina nagellack

Claudia

hej!

just nu pågår en tävling på min blogg,var gärna med om du vill:)

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

det där blåa nagellacket var inte lite läckert! ;)

tänkte ha en frågestund på bloggen under helgen, gå gärna in och ställ en eller flera frågor :)

N A T H A L I E n y r é n

Vinnaren av dagens blogg är uppe, om du inte vann så kan du vara med igen, lycka till :)

emelie

åh, älskar också nagellack!

nathalie

haha.. jag är en sucker för svart nagellack.

försöker dock variera med gult, silver, orange, men det går sådär!

kram

Meg

Gillar det sista! :))

LadyUmbrella

Godmorgon!! Allt bra med dig? :)



PS. jag har nu dragit igång veckans blogg tävling, vinnaren länkas i en vecka och får därmed ta del av mina ca 1050 unika besökare/dag. För att tävla skriv JAG ÄR MED i kommntarsfältet!

Lycka till!

Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. =D

sarah

snygga färger! ska nog också börja köpa nagellack :P har faktiskt aldrig gjort det

alice

sv; tack! :D



Älskar det sista från mus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: