slide show

SEG

Aa, snacka om att jag haft värsta slödagen idag.. allt började med att jag somnade vid 10 igårkväll, helt död och vaknade kanske 9?! sen somnade jag om till 11.. låg och lyssnade på musik i sängen till 1 kanske. sen kände jag mig tvungen att gå upp och fixa mig lite. alltså det är sjukt hur trött och seg jag är idag, kanske börjar bli sjuk.. hela familjen är förkyld så väntar bara på att det ska bli min tur..

jaja skriver mer snart, måste visa mina 'nya' (målade dom i onsdags men har glömt lägga upp bilder) naglar också :D



JOSSAN

Sv; Jaa, visst är den! :D

Linnea

sv; tack så jättemycket!

Skitcool header! :)

Linn

Alltså gud va härlig klädstil du har! Tittade på ett par inlägg och alla kläder som du typ har köpt eller skulle vilja ha så har jag också tittat på!

Härlig blogg också föresten ;D

Ida

Ibland behöver man nog en slappardag :) Fin tröja, har en likadan :)

Kajsa

Tack så mycket!

fin header! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: