slide show

rainbow nails







Jag älskar mitt nya nagellack från makeup store, färgen heter britta och kostar 135:- tror jag men det var den värd, den är verkligen jättefin.. en av mina favoriter :D
fia

SV; Haha, aa.. han är grym! :)

emmy

sv; tack så mkt ^^



Skit coolt nagellack! ;O

Yasmine

Var med och tävla i dagens trailer och vinn en länkning, du kan även vara med i dagens låt och också vinna en länkning, dubbelt så stor chans till att vinna :)

Sofia

sv: tack!



riktigt häftigt!

Sara

Snyggt!

Louise m o d e

Tack så mycket, gillar också dom gör hela outfiten lite roligare.

Fint nagellack!!:))

Anynåååmis kryptatius

Fin blogg du med :)

Tackar för kommentaren haha..

ebba

sv; ja vet, super söt ! :D tack !

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Den var riktigt riktigt fin! :)

emma

dammm vad snyggt det var :)

Micaela

Riktigt snyggt måste jag säga! :)

Kimmey :)

Riktigt snygg!!



sv: Ja, glow luktar super! :D

Nice, är det bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: