slide show

PINK





Men tjena vilka bra bilder det blev då.. fattar inte vart skuggan kom ifrån? brukar aldrig bli en sån skugga när jag fotar mina naglar (på samma ställe då) men okej.. mönstret är gjort med tandpetare as usual och har inga lösnaglar!

haha måste bara berätta en lite sjuk grej som hände igår, hittade ett typ 3 år gammalt depend nagellack i min hudvårdspärm.. alltså hur hamnade den där? för det första så har jag inte använt det där nagellacket på hur länge som helst och pärmen har jag tagit hem kanske 1 gång så hur kunde den ligga där? skumt.. :)
Mana

hejhej ;D

tack så mkt !!

hur mår du, har du haft en bra dag !??

kram

Mana

hejhej ;D

tack så mkt !!

hur mår du, har du haft en bra dag !??

kram

Aya badawi- Sweet 18! ♥

snyggt!!



sv: ja det är det verkligen men ja är dålig på att göra sånt :p

pauli

åh så fina!

moaabreitholtz♥

Sv; tack :)

matilda

Haha, joo, hon är alltid söt :D fina naglar du gjort!

belma cosic

snygg blogg!:)



checka gärna in min och kommentera.

Kram.

Marre

Jättesnyggt :D

Tanja

snygga naglar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: