slide show

makeup&hair

Vilken dag alltså, tågstopp i västerås så kunde knappt komma till skolan imorse.. när vi tillslut kom fram (typ 1 timme senare) så hade vi smink, åh det är så kul! blev väldigt nöjd med dagens sminkning, vi har inte kommit så långt, vi håller fortfarande på med basen. nästa vecka ska vi färga ögonbryn och fransar, är inte helt säker på om jag vill färga mina ögonbryn men fransarna går bra! :D

efter lunch hade vi hårstyling, vi fortsatte att skapa volym med hjälp av spolar.. inte så kul men det är lite roligare grejer som väntar tror jag.. typ locka och platta hår, det ska bli kul!



sminkmärket som vi har är jane iredale, tycker sminket är värdelöst typ.. eller visst, basen är helt okej men det är så tråkiga ögonskuggsfärger.. vi vill ha lite roligare färger så man kan experimentera! dessutom ska det här märket bestå av 100% mineraler typ och mascaran ska inte ge framkalla allergi.. kul att halva klassen inte tål mascaran då, haha..

men vi ska få ett nytt märke snart som tur är!
Sandra Marinoni

sv; det håller jag med om :)

Sabina

Ja visst ä den awesome!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: