slide show

letar efter lägenheter i västerås..

Nog för att (typ....) trivs där jag bor så vill jag bo närmare centrum.. jag har letat runt på alla möjliga sidor och det är svindyrt, visst jag hade inte förväntat mig att det skulle vara billigt med lägenheter i centrala västerås heller men ändåå.. jag vill,vill,vill,vill!



här vill jag bo, en 1:a i hus nr 3 kostar nästan 6000:- varje månad + att det tillkommer massa annat. men jag verkligen vill bo här, sjukt mysigt med utsikt över sjön ju.. sen ligger centrum kanske 20-30 minuter bort.

patricia

ja :)

patricia

ja :)

My

Västerås är super mysigt!

Elin

SV: Tycker jag med :)

Emma

sv: Åh tack! :)<3

bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

Matilda

Sv: Aa, tack! :)

Rebecka Berg

Ja, det ska bli så kul D:

Frida

Jag bor också i Västerås, haha! Har du haft en bra dag? :D

♫♪ Sandra T

ser nice ut (:

Linn

Visste inte att du bodde i Västerås ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: