slide show

jumpsuit



Hittade dom här snygga jumpsuitsen på bikbok's sida igår, letade efter dom i affären idag men såg dom inte. men visst är dom snygga iallafall? jag gillar den svarta jättemycket.. vill verkligen ha en jumpsuit i sommar, lyckades ju få tag på en snygg på topshop i somras men den var alldeles för stor..

149:- bikbok, hot or not?
amanda johansson

åååh så fina, det är så typiskt det man hittar på

nätet finns aldrig i affärerna :(

sv; det ÄR gott =D

Ara

sv: tack :)

fin blogg!

Pia -Smilinggirls!

sv: Vad roligt att du tycker det, tack! :)

Hur är det med dig då? :)

lina

svar: jo det tycker jag med =)



jag älskar jumpsuit's, det kommer helt klart bli mitt sommarplagg om man säger så ;) har redan en och det kommer bli fler!

Pia -Smilinggirls!

sv: Okej, härligt! Med mig är det bara bra :)

JOHANNAS FOTON

it´s hot! (men inte på mig)

Yoannah

Snygga!



Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: