slide show

who run the world, girls

Idag är det en sån dag där jag bara vill gömma mig under täcket. ni vet, man känner sig ful, äcklig, tjock.. trots det så blev det en runda på stan. hittade dock inget alls, köpte inte ens ett nagellack och då är det illa, haha det vet alla som känner mig.

men det jag var ute efter var en jumpsuit från h&m som jag har tittat på några gånger.. varför kan jag aldrig lära mig att köpa grejer som jag vet att jag vill ha på en gång istället för att vänta nån vecka så dom hinner ta slut?! nån som känner igen sig kanske..?
 


fejksmile nr 1, hahah
Anonym

söt =)

Nathalie

vill du ha tips för lenare fötter?:D kolla in mitt senaste inlägg!

Hillevi

Sv: Hehe tack, de tycker jag med :)

Hur är det med dig?

annsoh

ja precis! :D

Hillevi

Sv: Bara bra med mig :)

Vad har du för dig?

jenni :)

Visst är det! Man vill bara ha allt haha (: vilken fin blogg du har, kramis

J O A N N A

Sv: Ja men ellerhur? Sista är ju helt läskigt vad likt det är! Om du playar videon så kör hon ett leende precis i början som lätt hade kunnat vara Bieber alltså :O

tina

härligt! ja, efter man duschat och så, så går man runt i den! :)

amanda =)

sv: japp =)



allt bra med dig?

MELI

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om ziperallen, lycka till sötnos :D

A ♥

SV: Visst är den :}

PussJorvas

Du ska inte känna dig ful, du är ju sjukt söt :)! Angelina Jolie läppar och käkben och allt:)



sv, Eller hur :D

TIDSTJUVEN

Om man inte ens kommer hem med ett nagellack, då är det illa! ;)

Alva

SV : ja det var det också! :)

elin

Vad ska du göra idag?

Felicia

smile like you meeeen it, mjaaaoao ;D



PUSS

Soffi

SV: Tack! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Jag jag jag känner igen mig!! Gör mig galen ibland, haha!



sv: tackar, gillar den också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: