slide show

varit ute i solen

Hej bloggen! har varit lite dålig på att uppdatera nu igen.. men igår hade jag inget att blogga om och idag har jag varit ute och njutit av solen som äntligen hittat tillbaks! nu verkar den dock ha gått i moln men har hunnit få lite färg iallafall.. tror tillochmed att jag somnade där ute ett tag haha, så skönt.

imorgon blir det simhallen med bästis så hoppas på att bli en pepparkaka när vi kommit hem fast det blir jag nog inte förrän efter rhodos men ändå ;)



en bild från midsommarafton
Bodypalace

fint härligt leende =)

Aliise

Fin blogg!! :)

Evelina

Inte helt fel med Rhodos senare :)

♫♪ Sandra T

haha det har du inte :)

Sofia - Foto, mode & personligt

jaa :D

Annie

sv: ja, det är så sjukt härligt! hoppas det håller sig hela sommaren nu, så man slipper allt regn! :p

Felicia B -MYFELLAAN -♥-

allt bra? kram :)

B Y S I S T E R S

Sv: Tack!

fin blogg! allt bra?

hanna ♥

tack så mycket :)

Daniella

:D Visst var det! ^^

Vad gör du?

alice

Ja det är verkligen jätte gott :)

Sayna <3

sv: Yes den e superbra :D

N O H A I I ♥

SV: Ja jag vet ! (:

sandra

tackartackar! :)

Fredrika

SV: sprutor är hemska! men det gick bra ändå :)

elin

Jaa, jordgubbar är ett måste på sommaren :D

elina

Åh ska du till Rhodos? :)

ronja

sv: aa :D

fin!

Sandra

Fin bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: