slide show

vaarmt

Jag. dör. skitvarmt här inne! fast jag ska väl inte klaga för jag älskar ju sommaren men ändå.. man är aldrig nöjd haha ;)

blev tyvärr ingen strand idag och så långt man kan se på väderprognoserna så ska det bara bli fint halva dagen imorgon och då ska jag in till stan för cityfestivalen. men får väl nöja mig med rhodooos om snart 1 vecka, wihoo
 


cityfestivalen förra året. då var det även rix fm festival, men inte i år.. lite tråkigt. får se daniel adams-ray iallafall, haha..
lovisa

sv: ja han är så söt:D

Amanda » Min fotoblogg

svar: tack!, allt bra?

M E R E I

- nice!

Maria

Tack! Men titta gärna in till min nya blogg:

http://mylifeandpictures.blogg.se :D

Du har också fin blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: