slide show

trött

Alltså jag skulle kunna somna när som helst, jag orkar verkligen inte göra nånting typ om jag får mindre än 6 timmars sömn.. haha. idag har vi bara städat våra stylistsalar och gjort en utvärdering av hela modevisningen sen runt 12 fick vi sluta. nu är det bara 4 skoldagar kvar, love it! på tisdag ska vi till stockholm också, topshop here i come! :)

drog ner på stan för att köpa en present till min mami som fyller år idag efter att vi slutat. sen åkte jag hem och la mig på balkongen och stekte lite. skönt att värmen har hittat tillbaks!



haha en bild från första veckan i 1:an, att man kan förändras så mycket på lite mer än ett halvår.. saknar min hårfärg också!

BECCA

SVAR: Ja det var ritkigt gott! :)

Ha en fin långhelg, kram på dig!!

Emelie - PT och kostrådgivare

Sv: tycker du inte? Haha, jag tyckte han fick det att se väldigt skönt ut på nåt konstigt sätt haha!

Btw, vänta tills du får barn så ska du få se på trött ;)

Ronja

Allt bra idag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: