slide show

sista skoldagen

Snaaaart är det sommarlov!! det ska firas ikväll på löga, yeaah!

frågan är bara vad man ska ha på sig? jag har inte köpt nån avslutningsklänning för vi ska ändå bara vara i skolan typ 2 timmar.. tar nog min gamla som jag hade förra året, lite tråkigt men den är ju så söt! när vi slutar byter jag nog om till shorts och linne.. tänkte kolla studentfirandet i stan, käka och sen dra till löga.

kan inte fatta att 1:an gått så snabbt, känns inte alls som att det var så längesen man var supernervös inför första skoldagen, jag som inte ens kände nån haha. 2:an och 3:an kommer gå ännu snabbare för då är det mer praktiskt och jag ska hålla på med naglar, det ska bli så kul!



en av de första skoldagarna i 1:an..

Sv: Tycker jag med, vill ha dom !!! :D

H

- ja, vgd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: