slide show

RHODOS

Igår när jag kom hem så bokade vi en resa till rhodos lite halvspontant sådär.. åker om knappt en månad, åh vad jag längtar! resa är det bästa som finns :)

åker bara med pappa den här gången, när vi ska till teneriffa blir det lite större sällskap och i gran canaria bara jag och mami!

linneafalk

Nej fy fan vad roligt! ta med mig!!!!!! :D



SV: åh tack! Allt bra med dig ? =) kramis

josefine thyberg

ja det var super mysigt :)

LINDAVIOLA!

FYFAN VAD GÖTT!

ALICE - Fotoblogg

De hotellet var jag på för 3 år sedan ;)



Nu har jag en tävling där du kan vinna ett halsband från smyckesprinsessan.se, klicka på länken för mer info! :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/june/vinn-ett-halsband-fran-smyckesprinsessanse.html

Linnea (FOTO)

sv: tack så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: