slide show

rainbow graffiti

Igårkväll fixade jag mina naglar lite! det jag har gjort är att jag har målat streck i olika färger och sen haft på isadoras grafitti nails över. blev riktigt coolt ju, eller vad säger ni? ;)







♫♪ Sandra T

coolt!

J O H A N N A ♥

Coola naglar! Fin blogg btw :D

Jessicaolsson

dina med:)

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Och det blev gryymt coolt när du hade olika nagellack under graffitilacket :)

Tilde

ja, jag med!

Mikaela

Tack!

åh, vad coolt :)

bella

taack!! :)

snyggt!!

Jossi

Jäätte snygga! haha! Du är ju jätte duktig på sådant!

Hur gammal är du? <3

Bombshell in a Nutshell

De där var RIKTIGT coolt! Måste göras!

Bombshell in a Nutshell

svar: Tack! :D

Tove

riktigt snygga naglarna blev! :o :D



allt bra med dig? :)

johanna

coola naglar !

Pernilla

Blev riktigt snygga och färgglada =)

Mariam

Sv. Taack! :)

Louise - foto

Coolt! :)

AB PW

det förstår jag. Helt underbar känlsa!

Rebecca

snyggt :D

Linda

Fan va coolt :)

Hanna

Nää, fan va fräckt!! Det måste jag prova någon gång!! :D

- Mariam A

Gud va snyggt!

Riktigt het alltså. :D

Du är grym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: