slide show

nails by topshop

Nagellacken jag köpte på topshop igår;



Snygga färger va? älskar den ljusblåa som heter worlds end.. haha passande namn? kostar iallafall 89:- st om jag inte minns fel :)

update: nagellacken suger rent ut sagt! nu har jag bara provat den blåa och jag har ju gelé under men lacket var sjukt klumpigt, omöjligt att få det jämt och borsten var inte speciellt rolig att måla med. synd för jag hade stora förväntningar på dom.. den gröna kanske är bättre, hoppas..
Josefin, mamman till Saga

hehe okeej :) jodå det är bara bra med mig! händer annars idag då?

har bytt blogg från olgajosefinnilsson.blogg.se till captureeverymoment.blogg.se

mysan

absolut började halv 1 idag :)

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

Mamma till William och bebis i magen

Härlig färg på laket..kram

Johanna

Ja erkänn :D hihi

Sjukt snygga färger på lacken också!

caiza

sv: ja verkligen en dröm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: