slide show

anna shorts



Hittade nyss de här snygga shortsen på gina tricot's sida! om jag skulle vara ägare till dom så skulle jag ha ett vitt oversize linne med en snygg rygg slarvigt instoppat i shortsen och vita converse (heels till partynätterna) till och så några snygga smycken såklart. tror det skulle bli skitsnyggt! :)

249:- gina tricot, hot or not?
Lilian

Håller med dig, det skulle vara snyggt!

Louise

Hihi, ja. Jag var på Ixia. Det var ett underbart ställe! Btw, shortsen älskar jag men jag har testat dem och de passar absolut inte på mig men jag har sett andra med dem och då sitter de skit snyggt! Så det får bli hiss ändå, fast jag inte passar i dem ;)

Evelina

snygga!



Svara på dagens fråga vettja, så blir jag glad! :D

Angela

Vad fin header du har!

Och dom där skjortsen är astjusiga, det skulle nog vara jättesnyggt till ett oversize-linne, lite sådär slappt och skönt nu i sommar :)



sv: tack så mycket! <3

PussJorvas

Mwhiii dom har jag ! :D



sv,Inte illa det heller ;)

LOWA - En musikblogg

Tjenare!

jag har lagt upp ett klipp då jag och två klasskompisar sjunger upp våran egenskrivna låt på våran skolavslutning. Vore kul om du såg den!!!

LÄNK:

http://musiklowa.blogg.se/2011/june/sang-pa-skolavslutningen.html#comment

Michan

HOT såklart!



-Köp flera stycken, 30 kronor är grymt billigt för en flaska ;)

Evelina

riktigt bra låt!

Louise

sv: tror det beror på var du är men mycket sten ja tyvärr :/

Victoria Ljunggren

HOT! Måste jag väl säga eftersom jag köpte dem för någon månad sedan :D

De är redan mina favoritshorts denna sommar :)



Allt bra med dig?

Twiggy

sv: Tack!



De där shortsen är grymt snygga. Provade ett par rosa sådana, men de var alldeles för stora och jag hittade inga mindre:(



julianna.

grymt snygga! :)

Victoria Ljunggren

SV: Tack så mycket!! :)

Jo, då det är bara fint,njuter av sista timmen innan jag måste dra till jobbet.

Twiggy

Mm:( Men jag tror nog allt att de svarta är snäppet snyggare:)

Louise

sv: tyvärr så var det stenigt ute i vattnet också :( köp badskor så blir det enklare att gå ute i vattnet ;) hihi.

A N G E L I J N A

fin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: