slide show

up and away

Åker till syrran i örebro idag och stannar några dagar där.. kan inte stanna där så länge dock för jag åker ju till rhodos på lördag. ska bli kul att se henne iallafall, vi hinner ju inte ses så ofta längre.. blir först en liten shoppingrunda också. shit jag som knappt hittar i örebro (mitt lokalsinne är väl inte det bästa direkt..) sist jag var där och shoppade var för typ 2 år sen men det går säkert bra haha. min syster jobbar så jag får gå runt själv nämligen.

datorn hänger inte med, försöker packa ner så lite som möjligt för att jag inte orkar släpa runt med en väska som väger 1000 kg men vi hörs om några dagar igen :)



no facelook today.. ;)
LinneaBorg♥

SV: Ja! :D



Allt bra?`:)

Karin

sv: Ja men visst är det :D

Ronja

svar; tack :)

dreamsandthoughts ☆

gör dom ?:/ tack för att du sa det, för jag har aldrig provat!:)

已知 Mohammedi Al-debis™

allt bra?

Liisa

Sv: Tack :) Allt bra?

Veronica Berggren

sv: taack :D ja jag älskar oxå spets !

anna

ha så kul med din syster :)

rebecka.blogg.se

sv; haha, ja :o det är jobbigt som fan (a)

Daniella

Ja det tycker jag med! :D

Vad ska du göra idag då?

Maja

- Tack så mycket :)

Allt bra med dig?

Frida Nyburg

Tackar:)



Allt bra?



kram Frida

Anonym

jättekul att du är med o tävlar!:)

ny tävling finns nu uppe på bloggen!

matilda

visst är dom! väldigt speciella också, kram!

© sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ursnyggt nagellack du har :D

Carro Naglar

sv: Tack :)

Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: