slide show

rhodos outfits dag 3





Ser lite nyvaken ut på bilderna för det var jag också! klockan var runt 7 här (6 i sverige) och vi skulle ut på utflykt nämligen och pick up time var 7.20.. ja jag var alltså stendöd och det kändes som att jag skulle kunna somna vart som helst just då för vem fan är uppe 6 när man är på semester haha.

jumpsuit - (ny) h&m | converse



senare på dagen när vi kommit hem och var påväg ut såg jag ut såhär.. tröja - gina tricot | shorts - h&m | armband - gina tricot & thomas sabo



och så en facelook bild. hade bränt ansiktet och det kändes ju kan jag säga..
REBECCA

snygg buxdress :) har shorts i likadant mönster och färg! :D

johanna

tack :) snygg shortsdress :)

REBECCA

thanks :) <33

sara

fin blogg du har!



allt bra? :D

Varsågod. :D

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Tack!:D



Allt bra??

KRAM

MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: tack så mycket, fina du! :D kram!

Erika Nilsson

SV; Nepp :(

Snygg jumpsuit! Ska nog se till o köpa en sån själv. ;)

Amanda

sv: ja tyvärr :/ Men man kan alltid drömma!

snygg byxdress!

Alexandra :)

Sv: Visst är den! :)

Allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: