slide show

rhodos outfit dag 7

Det här hade jag på mig (för precis 1 vecka sen) när vi var på väg hem.. bekvämt men snyggt. synd bara att det var iskallt här i sverige, frös ihjäl typ.. men så går det när man vant sig vid 40 grader.



säger det igen, jag vet att det är skitfult att ha strumpor i converse men jag var tvungen pga skavsår. vikte ner kanten men den sök upp 5 sek senare ändå..



t-shirt - zara | cardigan - zara | shorts - h&m | väska - modekungen | skor - converse
Karo

Sv: Ja, verkligen! :D Allt bra idag?

anna

fint!

Gotlänning

tack duu ;) händer imorgon ? :)

hanna ♡

tack så mycket!:)

E M M A

sv: ja det är supergott :D

haft en bra lördag? :)

SAGA

Sv; Ja, håller med dej, hur tänker man liksom :/

Anton GaGa

Sv; Det vet vi inte än, men troligen en överdos :(



ELIN

SV: Tacksåmkt ! :D ♥



Kram!

Moa, Elin & Rebecka - 3 kusiner ♥

fin blogg, allt bra? :)

Felicia

härlig outfit!!! :)



SV: ja specieell när man varit bort sålänge som en månad :(((

PUSS

Lisa - fotografi mode och ulrik munther

fin outfit!!



sv; tack så mycket! :D

DAISY

Älskar väskan!!

AnnaJ

Fin outfit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: