slide show

RHODOS - 110712

Den här dagen åkte vi på en utflykt till lindos och rhodos stad/gamla stan. pick up time var 7.20 rhodos tid, alltså 6.20 här.. var lagomt död då alltså haha. vi stannade vid lindos akropolis och var där i några timmar, var inte så intressant men utsikten var var däremot bättre!

efter några timmar i lindos fortsatte vi mot rhodos gamla stad och gick runt där så nu kan jag pricka av dom två ställena från min 'måste se' lista.. fast jag har nog sett det mesta som jag vill se på rhodos nu tror jag =)



lindos - den vita staden









varmt var det.. vi hade säkert 40 grader eller mer i skuggan 9 på morgonen, sjukt



rhodos stad



söt glass, haha





tillbaks i ixia







Michaila

Åh herregud va fint det är då :o

Deniesé

Riktigt vackert, ser ut som vykort alltihop! :)

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Tjena, har dragit igång dagens blogg. Lust och anmäla dig? :P

EMMAS!

sv: ja :D jag var på rhodos förra året :D

bella

- Åh tack så jättemkt :D allt bra? :)

AC-fotoblogg !

shitvad underbart !

Sanna

Underbara bilder! Hoppas dagen varit bra, Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: