slide show

NEON



Måla om eller inte?

ni ska bara veta vilken beslutsångest jag har ibland haha.. först tänkte jag göra ett annat mönster och jag satt nog och försökte komma på vilka färger jag skulle använda i säkert en halvtimme och tillslut blev det ändå nåt helt annat, hehe..

eller det värsta är nog när jag är på makeup store och ska köpa nagellack, kan stå där och fundera på vilken färg jag ska välja i typ 10 minuter eller mer haha. nån som känner igen sig kanske? ;)
caiza

coolt!



sv: melon är för gott :-)

M *

- fina naglar!

Emma

SV; Grym är vad han är! :)



Btw.. fina naglar! :)

Elin Persson (foto)

SVAR- http://www.spartoo.se/Converse-b5.php





KRAM :D

mandafalk<3

sv; haha tack :)

JOSSE

sv; Det är jag också glad för ! :D

Sjukt snygga naglar!

hanna ♡

håller med! :)

Tess

Åh, så snyggt! :) Kram

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ballt det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: