slide show

nagellack från rhodos

På våran supermarket vid hotellet hittade jag lite nagellack.. så nu är jag nog uppe i 70 nagellack, hehe. men jag köpte bara ett eftersom man aldrig vet hur bra dom är och dessutom så fanns det bara typ 2 fina färger men den här snygga rosa färgen fick följa med hem. tror att den kostade runt 6 euro.

på flyget hem köpte jag 4 nagellack till (dom låg i samma paket) och sen lite annat på bl.a zara i rhodos stad, visar det imorgon eller någon annan dag :)





har klippt mina naglar lite så nu är dom korta, känns lite ovant men dom växer ju ut snart igen!

Evelina

Fina färger :)

Rebecca

Tack :)

Sara

Fina :)

Sofia - Mode, foto & personligt

ja :)

Vilka fina färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: