slide show

hoodie från h&m



Se så mysig den här tröjan ser ut att vara.. den vill jag bo i i höst. tänk till skinnjackan, jeansen på bilden, snygga smycken och converse/boots. waaanted!

149:- h&m, hot or not? ♥
frida

sv: hih, dom är tagna från google ;)

jag har bytt blogg nu så checka gärna in där ! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Ser riktigt mysig ut, men inte riktigt min stil, hehe. :)



sv: visst gör hon!! Hoppas du får en fin kväll, kram!

Agnes

Den var skitsnygg ju! :)

Fin blogg också! :)

Amanda Jonsson

Svar: tack så mycket :')

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Amra

hahah de var inte så illa med färgglada jeans :D

M *

- hot!

LIENE

Ser skön ut:)

johanna

åå så snygg, billig också ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: