slide show

FRENCH

Målade mina naglar nyss (igen ja..) och den här gången blev det fransk manikyr, var så längesen jag hade det. eller det var längesen om man räknar bort gelen som jag hade förra månaden men det hade inte jag gjort själv. den här gången har jag fixat allt själv fast med vanligt nagellack.

använder inga mallar, jag tycker det funkar bra ändå!







like it? :)
Deniesé

Ursäkta sent svar. Tog ledigt i ett par veckor & hade det supertrevligt. Hoppas du haft det du med! :)



sv: Tack så mycket! :)

Snygg det blev!

D

sv; tack :D jätte fina naglar!

nathalie :)

fint och fin blogg! :)

Julia

SV; Ja, eller hur!! :D

Hur ser din lördagskväll ut?

kram

LINNEA -

Svar: Tack så mycket! :)

Nathalie Nyrén

Ja jätte gott :D

K A J J A

tack :) desamma , gillar dom rosa lite längre ner ;D

Hillevi

Sv: Aa, han e jättebra! :)

As snygga naglar!

Sarah

Sv: Tack! Och hur kan du göra dina naglar så fina!? När jag försöker mig på franskmanikyr så blir det inte alls bra :S

KRAM!

Sepideh

Hej söta du, fiiiin blogg du har och tack för kommentaren på min blogg!/ kram S

Sofia - FotoBlogg

Snyggt! :)



Sv: Det var jätte gott! :D

Allt bra?

anna

snygga naglar!

E M M A

sv: hehe ah :)

haft en bra lördag? :D

Bella

hihi ja hon är underbart söt, är det dina egna naglar? :) läckraa!

Anna-Johanna ♥

Roligt att du är med vinnaren kommer upp idag istället !:D



Vill du följa varandra via bloglovin ? :D<3

Sarah

Sv: Haha okej! :D

LIENE

Fransk manikyr är så snyggt!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: true! ;)

Carro

det är så fräscht o snyggt med fransk manikyr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: