slide show

for my nails

Här kommer lite bilder på min lilla örebro-shopping.. hittade knappt något fint i affärerna och längtar tills rean är över så det kommer in lite nytt. men jag kom hem med lite nagellack och tillbehör till naglarna, aldrig fel haha.








nagelstickers :)



skonsam och acetonfri remover från makeup store som lämnar en oljig yta vilket gör att naglarna inte torkar ut.. när naglarna går av beror det oftast på att naglarna är uttorkade har jag hört.
Enya♥

Sv; Tack :D allt bra med dig?

dreamsandthoughts ☆

visst är dom fina :D

Emma.-

Sv: De är ju tur att någon tkr som jag ;).. Du har riktigt snygga ''nageldesigner'', vart får du alla ideér ifrån?!

Sanna

svar: vad mysigt =) vilket hotell ska du bo på?

♫♪ Sandra T

fint!

Carro

Vilka fina nagellack!



Tack =)

Dana

fina! ps. gillar du naglar och nagellack tycker jag du ska kika in på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: