slide show

bea top



Trots att jag shoppade lite i rhodos och även dagen innan vi åkte dit så kliar det i fingrarna, vill bara ut på stan och shoppa lite nu, nu nu! måste dock tänka ekonomiskt nu under sommaren eftersom man inte får nåt studiebidrag, det suger! jaja nån dag ska jag in dit iallafall och se om jag hittar nåt, typ som dom här söta topparna på bilden.. perfekt till svarta stuprörsjeans, snygga smycken och kanske ballerina eller heels till!

199:- gina tricot, hot or not? ♥
J

Läckra!

Dock inte min stil riktigt, fin blogg!

HOT! =)



Var med i min tävling som kommer upp inom kort! Du har chansen att vinna ett läppglans från Make Up Store!

Dahlin ♥

Visst är den? ;)



Åh, älskar den toppen! Vill ha, vill ha!

hanna

riktigt fina är dem :O

julia

tack så mycket du!:D

amandasirenlid♥

Jag kom precis hem från en bio, super bra!

Ha det bra :) <3

Frida

Hej där!

Allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: