slide show

110725

Ledsen att jag inte har skrivit nåt här idag men jag har naada att blogga om så då är det bättre att inte skriva nåt alls. hoppas iallafall att mina nagelgrejer kommer imorgon så jag har nåt att visa er, hihi.

nej nu tänkte jag ge mig ut på en promenad men min mp3 la av i rhodos (antar att den fick för mycket sol på sig?) så jag får väl klara mig utan eller ta med mobilen med kasst ljud.. jaja ännu en anledning till att önska mig en iphone när jag fyller år, hehe.



i rhodos

EMMAS!

hihi jaa :D

Enya♥

Sv; Tack din med! :D Jätte fin!

Ronya

svar;tack jag vet:)

Var med i våran tävling:)<3

yo

cool:P

julia

Åh vilken härlig bild :D

sv: jaa älskar den!

olivia-drömmen mot att bli fotograf

åh, så härligt! :d



sv:tack!

kram♥

Linn

Hihi okeey.. jaa asså jag har nooog tagit beslutet att jag ska ha blogg.se! föööör.... de är nog de bästa !:) <3

Anton GaGa

Sv; Ja, visst är låtarna bra :D



I S A B E L L A

härlig bild där! (:

SOFIA

Önskar dig en fin Tisdag vännen.



SISTA CHANSEN Vinn en valfri Ziperall.

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

KRAM

Tova

sv: Tack, köpt den på hm ;) allt bra? ^^

Linda-Mamma till Alfred

Tack så himla mkt...åååååå vill med bada i pool;)

MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: jag menade Troy när jag skrev Troy, haha. ÅÅh jag är helt beroende nu, haha :)

Tove

sv - ja verkligen! det är de vi brukar köra på här hemma också tror jag :)



allt bra?

LOWA - En musikblogg

SV: men visst! :)

Så härlig bild!!

Tack vad gullig du är. Tuff bild :) Man vill åka utomlands när man ser bilden.

Sara

Härlig bild :)

Anonym

Fin blogg :)

Var gärna med i "Veckans blogg". :D

http://mallemusic.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vecka-30.html

Svar. Hehe, visst är han ;D

caiza

vill också badaa! haha

hanna ♡

tack så mycket! :)

Lotta

Sv. Jaa, du måste dit! Det var hur vackert som helst :)

Evelina

Vilken härlig bild :)

Bombshell in a Nutshell

Nice, haha själv hatar jag att vara under vatten ;)

puffiie

sv; åh vilken fin blogg du har! :> allt bra idag?



var gärna med i veckans blogg, snabblänk: http://puffiie.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-de-tre-vinnarna-ny-omgang.html#comment

sarah

haha kan inte fatta att du kan stå på händer i vatten :b skulle aldrig kunna göra det (;

sarah

haha , alltså har försökt typ tusen gånger men det går bara inte.. haha ;)

Evelina

Mm, i iPhone är det bra ljud iaf :)

Bombshell in a Nutshell

svar: Haha nej men.. Jag tycker de är så vansinnigt obehagligt att känna trycket emot huvudet och inte kunna andas haha!

Sara

Ha en fin dag :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: oj, gör dom :O vad trist! kram!

Caroline

tack :)

vilken härlig bild! jag älskar att bada :D

hanna

hehe ja det kan jag förstå , så det är därför man längtar så mycket !:D

Sepideh

ååååh va härligt det ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: