slide show

the pants



Det är nåt med byxorna längst till vänster som jag bara ääälskar.. tyvärr såg jag inte dom på bikbok igår. men visst är dom balla?! för ett halvår sen kanske skulle jag ALDRIG ta på mig såna, det var verkligen mitt hat-plagg haha men things changes! men så länge man matchar det 'rätt' så kan det bli riktigtriktigt snyggt.. och då tänker jag mig dom längst till vänster med mönster till ett vitt brottarlinne och silvrigt kedjehalsband! på fötterna kilklackar eller vita converse.. WAAAANTED!

vad tycker ni?
MEREI

- den första!

sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! För dig som är tjej & sminkar dig har jag just nu ett riktigt bra tips på min blogg, kika gärna in och läs mer.

Allt bra med dig idag förresten? :)

johanna

Håller med dig, de kan vara väldigt snygga om man matchar de rätt:) kram

Pauieeee

Those pants = in my heart! Älskar sånna!

Lisa L S

Älskar byxor som dessa och kan inte få nog av dem! Jag gillar alla tre men måste jag välja så blir det nog de första.

Tyvärr finns inte Bik Bok här i Dubai så jag blir utan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: