slide show

the latest nails



Hade absolut ingen aning om vad jag skulle ha för färg och mönster på naglarna så det fick bli rosa igen!
dock 2 st andra nyanser.. för er som undrar hur man får nagellacket att bli såhär, så att färgerna "går in i varandra typ" så gäller det att vara snabb! först hade jag på det ljusrosa utan skimmer då, sen snabbt på med den andra och sen den andra rosa igen.. man får kladda rätt mycket hihi! :D

hot or not?
Minna

Tack, älskar dom med :D!

Sofia - FotoBlogg

Dagens blogg vinnaren är uppe nu! Kika in och se om det blev du :) Annars har du fler chanser!

ellen

skit coolt!! önskar jag kunde göra så där ;)

m e l i n d a

:D



hot hot hot! sjukt snyggt, vad duktig du är:)

Jennifer

taack!! :)

alexandra

sv:j Ja ur snygg!! :)

marwa

kolla på min blogg!

fråga mig vad du vill =)

LIENE

Jättefina naglar:)

Eleonore

Snygga naglarna blev!

sigrid aronson !

Snygga naglar!

Sv; okej :)

Josefin

Riktigt snyggt, vad duktig du är ! :)

Laks

coola naglar! :)

alice

va fina naglar :)

Felicia :)

Var tycker du om Kissies nya diet? Lämna din åsikt på mig blogg nu!!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: