slide show

STARS



Alltså jag älskar den där blåa skjortan med stjärnor på! den kommer från bikbok men jag vet inte när den kommer ut i affärerna? hittade den på lookbook grejen iaf.. hoppas den kommer snart för jag ska ha den!

hot or not?
Jenny

sv: haha jadu! han klättrade väl på något konstigt vis :O

Karin

Tack! :) hur är det med dig?

madde

svar- Nevnarien , haidis oc htinkerbella tittar jag mest på ;)

Sofia

Måste hålla med dig, sjukt snygg! :)

julia

Sv: hehe, har du gjort idag då? :)

Charlotte

sv; tack :)



Hoppas allt är bra (:

julia

Sv: trevligt :) samma just nu :) sitter och kollar på fångarna på fortet just nu :)

Karin

sv; härligt! :) Jag har feber, så det kunde ha varit bättre men men.

Charlotte

sv; Bara bra här! Kom hem från kvällens biobesök precis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: