slide show

såhär vill jag se ut idag..



Förut så hatade jag haremsbyxorna, tyckte verkligen att dom var så sjukt fula! men nudå.. tror ni inte att jag plötsligt tycker att dom är skitcoola? jo såklart. så här kommer ett litet inspirationscollage.. skulle absolut inte ha nåt emot att gå klädd såhär idag. linnet ska vara slarvigt instoppat i byxorna då..
H A N N A - F O T O B L O G G

sv; Tack ! :D

ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Tack vad snällt! :) Allt bra med dig idag då?

elin amour [en störd jävel]

Vad kul att du ville vara med i DAGENS BLOGG :)

Hör av mig när en vinnare är uppe :)

För större chans att vinna, gilla min blogg på facebook: http://www.facebook.com/pages/En-stord-javel/165877053448780

Novala - foto & webbdesign

Tack dsm :D

Malin

Sv: tack detsamma :)

emmeline

SV: Tack! :-)

anna :)

sjukt fin blogg, gjort headern själv? :D

MATHILDAAZ ღ tävlingar på bloggen!

SVAR tack :D

åh så snyggt!

michaela

det är bra,

vad hör du då? :D

Sara

Ja, kladdkakan var riktigt smaskig :D Fina kläder!

E M I R A

sv: mina favvosar :D

Frida

Snyggt! Älskar stora ringar! :)

elin

snyggt!

snelhest

jättesnygg outfit! :D

ana

riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: