slide show

rosa tippar



(har inga lösnaglar!)

Nu när jag ser bilderna som jag tog på naglarna ser jag hur slarvigt jag målade.. verkligen inte mina snyggaste naglar men de får duga nån dag till. tänkte iallafall göra nåt roligt med naglarna, älskar fransk manikyr men tyckte de skulle vara snyggt med rosa tippar istället för vita! sen fick det bli lite mönster som jag målade med tandpetare. vad tycker ni? :D
MY

ja me :D

Lilli La Montmartre

riktigt fina!! duktigt!

Rebecca

Jaa den är söt!



Det vart ju jättefint!



Kram

Elin

sv; ja, jag med! dom har fått ganska bra kritik också har jag hört.

fint! :)

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hihi ja visst är min mugg söt :D

Karin

coola naglar:)

anonym

Godmorgon Snygging ;) <3

Rebecca

svar: tack så mkt :D

Micha

Tack:D

LISA

SVAR: Jag har precis skrivit det i ett inlägg, check it out! :D

Felicia :)

Hej sötnos! :*

Hur är det med dig?



Vill du bli länkad på mig blogg? Skriv en fråga till mg i bloggsvar så länkar jag dig i ett inlägg :D



PUSS

Nathalie

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: