slide show

PINK





Att jag aldrig ska lära mig lacka snyggt?! har ju målat naglar miljontals gånger men det blir alltid ojämnt eller utanför.. jaja valde en snygg rosa färg på mina naglar den här gången utan mönster. nagellacket är rätt så gammalt, tror det kommer från en tidning eller nåtsånt, bra är den iallafall!

a n n a ss

snyggt!

Elin › en personlig fotoblogg

Svar: Tack detsamma :)

emmi

- ja det är det, men blir så klumpigt när jag gör det ^^

♥♥

caiza

sv: tack :D

emmi

- hehe ja precis! allt bra? :)♥

Sara

Fin färg :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Riktigt snyggt nagellack! :D



sv: hih,tack :)

Frida

Men det blev fint ändå ;)

agnes (:

jadå , det är bara bra ! själv ? :)

Petra´s

Tisdags blogg! Anmäl dig vet ja ;)

jenny - ROSEETTENS ♥

har du köpt på en bloppis på en blogg någon gång?

Hanna

Snygg färg! :D

sv. Det ääär gott ;)

maria

hej jätte fin blogg du har! allt bra? :D

SIEL

VINNAREN I KVÄLLENSBLOGG ÄR UPPE NU.

kika in och kolla om DU vann, och om inte? det kommer de fler chanser (;

Sara

God morgon :)

Emma

haha, jag är exakt likadan. Har målat mina naglar så länge jag kan minnas ändå blir det alltid ojämnt, kladdigt och massa utanför ^^

isabelle

är du intresserad av att få rabatt på smyckerna 15 %? :) <3

Nathalie

vad tycker du om mina nya brallor?:D

emmi

- skönt! =) det är bra med mig med :)

Sovit gott?? ♥

ModelBea

Var med och tävla om massa extrabesökare i dagens blogg :) !



Kram Bea

MARIA - mode, outfits & inspiration

Snyyggga naglar du har!

sv: jag med :D ser att du fixat det nu, headern blev jättefin!

Hanna

Sv; yes visst är den! :)

snygg färg på nagellack!

ebbasegervald

snyyyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: