slide show

new york fondväggen

Kom på att jag inte har visat min snygga new york-fondvägg än så här kommer lite bilder på den;







visst är den ball? skulle egentligen velat haft en skyline bild men det är ju inte det lättaste att få tag i så den här fick duga.. :)
DanielleWest

Va gryym fondvägg!

Malin

sv: eller hur.. jag längtar tills de kommer :D

Amanda

Snyggt!



Sv;

Visst gör den~? ^-^

Abbie

Kostade 450 sek. Antagligen billigare i längden att köpa årskort men... kände att jag va tvungen att komma igång lite först, haha. 8) och btw, shit vilken häftig vägg!! oO

elinochamanda

vad gör du då ? :D

Ebba

SV: Ja då, själv? BTW jag ska snart flytta in i mitt nya rum och då kommer jag har en New York fondvägg jag med! Fast jag ska ha en skyline bild.. :)

ellens

hej hur mår du :)?

sofi

söt blogg , var gullig och kolla in på min !

http://sofilovisaa.blogg.se/

Jesper

Jäklar så snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: