slide show

me and my shirt







skjorta - gina tricot | linne - h&m | halsband - bikbok | halsduk - gina tricot | skor - belle shoes
Maria Karlsson

grymt snygg outfit :D Får spana in de halsbandet nästa gång jag är i stan :3

minna

hihi jaa :)

tilda

Härlig outfit!

Gjort något roligt idag? :)

elin & jennifer [two in one]

Hej :)

Vi är två tjejer som precis har startat en ny blogg, kika gärna in :)



/ elin & jennifer

Jessica

jag med ! :)

ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Carl

Du har snygg klädstill. :)

Josefin

SNYGGT!

felicia

snytt outfit!



skulle bli jätte glad om du tittade in ett av mina sångkipp här,

http://www.youtube.com/watch?v=6Cq6vvRHi88

släng gärna in en kommentar på youtube eller bloggen!

kram!

emilia

Taack ja gillar den med! SNygg skjorta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: